Koncepce mezinárosního výzkumu čtenářské gramotnosti - PIRLS 2011

zobrazit info o knize
Nakladatelství Tauris
Vydáno   3/2011
ISBN 978-80-211-0607-9
Vydání 1.
Počet stran 104
Vazba lepená brožura
Formát 210x297

O knize

Publikace je zkráceným upraveným překladem knihy PIRLS 2011 Assessment Framework, kterou vydalo mezinárodní centrum výzkumů TIMSS & PIRLS. V publikaci je popsána koncepce výzkumu PIRLS 2011. Podrobněji seznamuje se dvěma testovanými aspekty čtenářské gramotnosti, kterými jsou účely čtení a postupy porozumění. Dále představuje dotazníky, které vyplňují testovaní žáci, jejich rodiče, učitelé a ředitelé škol. Tyto dotazníky přinášejí informace o faktorech, které ovlivňují výsledky žáků, jako je např. domácí zázemí žáků, prostředí školy, způsob výuky apod. V přílohách je možné se seznámit s ukázkovými úlohami výzkumu.

Doporučení:
Share