Hitmakeři

Tajemství popularity v éře rozptylování

zobrazit info o knize
Nakladatelství Jan Melvil Publishing
Vydáno   6/2017
ISBN 978-80-7555-026-2
Překlad Drlík, Filip
Vydání 1.
Počet stran 344
Vazba brožovaná
Formát 143×214
Doporučená cena 369 Kč

O knize

Hitmakeři jsou nezbytností pro marketéry, píáristy, obchodníky, kreativce a umělce všeho druhu. Autor vás vtáhne do principů fungování popkultury a šíření hitů způsobem, který váš pohled na téma změní tak, že marketing a propagaci už nikdy nebudete dělat jako dosud.
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.
Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Doporučení:
Share

Související články