Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

zobrazit info o knize
Nakladatelství Nakladatelství Bor
Vydáno   7/2008
ISBN 978-80-86807-84-3
Vydání 1.
Počet stran 304
Vazba lepená brožura
Formát 170x240
Edice Jazyky a texty
Doporučená cena 320 Kč

O knize

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.

Doporučení:
Share