Proč děláme to, co děláme, a jak to změnit

zvyk
Nedaří se vám přinutit se pravidelně cvičit? Nedokážete si přestat kousat nehty nebo se konečně zbavit závislosti na kouření? Nebo máte vyšší cíle a chtěli byste vyhrát olympiádu, dovést svoji firmu k mezinárodnímu úspěchu či dopomoci ke zlepšení lidských práv?

Klíčem ke změně stravovacích návyků, vyšší produktivitě nebo změně celé společnosti je pochopení toho, jak fungují zvyky.

Proč se někteří lidé a firmy snaží o změnu roky, zatímco jiní se změní přes noc? Jak zvyky vznikají, proč vůbec existují a lze s nimi něco dělat?

Jak ukazuje Charles Duhigg, zvyky nám nejsou osudem, nejsou neměnné, a poznáme-li, jak fungují, můžeme je snadno změnit a využít v náš prospěch a zlepšit tak mnohé oblasti nejen našeho osobního a pracovního života, ale i fungování celé společnosti. Strhující vyprávění podložené nejnovějšími vědeckými poznatky a výzkumy přináší zcela nové chápání lidské povahy a jejího potenciálu ke změně.

 

Síla zvyku

Vydalo nakladatelství BIZBOOKS

Autor: Charles Duhigg

Počet stran: 280
Formát: 167×225 mm
Vazba: brožovaná lepená
Vyšlo: 27.03.2013

Přečtěte si více  knize Síla zvyku

Prolistujte si ukázkovou kapitolu

 

„Síla zvyku není kouzelná pilulka, ale skutečně fascinující pohled na fungování zvyků. Charles Duhigg obratně skloubil nejnovější výzkumy a zajímavé případové studie do chytrého modelu, který je pochopitelný a využitelný v mnoha různých situacích – jednoduše skvělé čtení. Už jen kapitola o klíčových zvycích by vydala na samostatnou knihu.“

David Allen, autor bestselleru Mít vše hotovo

 

O autorovi:

Charles Duhigg je reportér deníku New York Times, za své reportáže získal řadu novinářských cen. Jeho první kniha Síla zvyku se stala mezinárodním bestsellerem a deníky Wall Street Journal a Financial Times ji zařadily mezi nejlepší knihy roku 2012.

——————————————————————————————————-

Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.

Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeSíla zvyku
Proč děláme to, co děláme, a jak to změnit

Duhigg, Charles

BizBooks, 2013

Napsat komentář