Vyznat se v současném světě je občas hodně náročné. Je proto jasné, že občas potřebujeme pomoci, potřebujeme, aby nám někdo ukázal cestu, kudy se vydat. A nemusí jít jenom o osobní život, nýbrž i o profesní. Dnešní knižní tipy vám ukážou, jak na to.
Vést v dnešní době pracovní tým nemusí být jen tak. Instinkty, které naši předci měli za zcela přirozené, se vinou uspěchaného světa orientovaného na výsledek otupují, a tak je občas fajn si je připomenout. S knihou Vést jako pastýř porozumíte samotné podstatě vedení a získáte plno inspirace.
Vést jako pastýř
Autoři: Kevin Leman, William Pentak
Přeložila: Vasilina Danenberg
Počet stran: 82
Vazba: vázaná
Formát: 145×212 mm
ISBN: 978-80-7255-424-9
Doporučená cena: 239 Kč
Knihu Vést jako pastýř vydalo nakladatelství Návrat domů.
Dobrý pastýř je obraz, který dnes najdeme snad jen ve starověkých biblických textech. Co se v dnešní době můžeme od dobrého pastýře naučit v oblasti managementu? Překvapivě mnoho. Moudrost, kterou před tisíci lety lidé považovali za přirozené poznání, dnes musíme složitě objevovat. Vydejte se na cestu sedmi prostých a hlubokých principů vedení a naučte se po vzoru moudrých pastýřů lépe pečovat o svůj tým či organizaci.
Krátký příběh této knihy vám nezabere příliš času. Přesto zde načerpáte mnoho inspirace a porozumíte hlouběji podstatě vedení.
Staňte se i vy dobrým pastýřem, hodným následování. Kniha Vést jako pastýř mi velmi otevřela oči v tom, jak moc za svůj úspěch vděčíme moudrosti našich dávných předků. Popisuje, jak by se měl přirozeně chovat každý leader, avšak tyto instinkty bývají často otupeny upřednostňováním projektů před lidmi. Vést jako pastýř vám dá jiný úhel pohledu na váš vlastní leadership a zajistí, že žádná ovečka nezůstane sama venku v dešti.
Ukázka z knihy
Stalo se to v úplných začátcích mé novinářské kariéry. Právě jsem se, v tom týdnu již potřetí, vrátil ze slavnostního přestřihávání pásky, kam jsem byl vyslán jako zpravodaj, když v tom jsem našel vzkaz od Christiny Nickelové. Tato kniha je výsledkem jejího nečekaného telefonátu do zpravodajské redakce listu Texas Star.
Ve snaze oslnit šéfredaktora jsem Christině zavolal s prosbou o zprostředkování rozhovoru s Theodorem McBridem, nejuznávanějším podnikatelem a manažerem v Americe. Byl generálním ředitelem General Technologies a už sedmnáctým rokem tuto společnost vedl s nebývalým úspěchem. Pozornosti médií se však spíše stranil.
Na webu nakladatelství si můžete přečíst i zbytek ukázky.
O autorovi
Kevin Leman je americký autor více než dvaapadesáti knih a psycholog. Jeho knihy jsou zaměřené na partnerské vztahy a výchovu dítěte. Svůj titul z psychologie získal na Univerzitě v Kentucky. Je zakladatel a ředitel organizace Couples of Promise, která pomáhá partnerům v manželství zůstávat šťastní. Kevin Leman žije se svou manželkou a pěti dětmi v Tucsonu. Známé jsou například jeho tituly z edice Do pátku (Do pátku bude vaše dospívající dítě jiné či Do pátku bude vaše rodina šťastnější). Zaujmout by vás mohly i Lemanovy knihy Na matce záleží či Sourozenecké konstelace.
Zdroj informací: www.kosmas.cz
————————————————
Svět marketingu patří mezi jeden z nejrychleji se rozvíjejících oborů vůbec. Nástup sociálních médií znamenal naprostou revoluci, marketéři se proto musí naučit, jak s nimi pracovat a jak je využít ve svůj prospěch. Následující kniha z nakladatelství Grada vás právě tímto provede a poskytne vám důležité rady.
Konec marketingu
Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Autor: Carlos Gil
Přeložila: Ivana Sýkorová
Počet stran: 200
Vazba: brožovaná
Formát: 160×240 mm
ISBN: 978-80-271-1296-8
Doporučená cena: 349 Kč
Knihu Konec marketingu vydalo nakladatelství Grada.
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
O autorovi
Carlos Gil je autorem knihy Konec marketingu, mezinárodní řečník a oceněný digitální vypravěč s více než desetiletou zkušeností jako vedoucí stratég sociálních médií pro globální značky včetně LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot a software BMC. V současné době je Gil generálním ředitelem a zakladatelem společnosti Gil Media Co., se sídlem v Los Angeles, která spolupracuje s klienty Fortune 500.
Zdroj informací: carlosgil.biz
————————————————
Děti přilepené k obrazovce mobilního telefonu jsou v dnešní době běžným obrázkem, navíc poslední měsíce nucené izolace z tohoto problému udělaly velice naléhavé téma. Pokud i vy doma řešíte tyto starosti, určitě sáhněte po knize Svítící děti od uznávaného psychologa Nicholase Kardarase.
Svítící děti
Závislost na moderních technologiích a jak se jí zbavit
Autor: Nicholas Kardaras
Přeložila: Dominika Slepánková
Počet stran: 268
Vazba: brožovaná
Formát: 138×206 mm
ISBN: 978-80-7413-451-7
Doporučená cena: 395 Kč
Knihu Svítící děti vydalo nakladatelství Zoner Press.
Všichni je vídáme: děti hypnoticky hledí na zářící obrazovky v restauracích, na dětských hřištích i s kamarády doma. A jejich počet roste. Jako virtuální pandemie se dětské svítící tváře množí. Ale za jakou cenu? Je to jen neškodná dobová móda, která odezní, nebo jen shovívavost rodičů? A co hlasy, které tvrdí, že obrazovky dětem prospívají jako interaktivní vzdělávací nástroj?
V knize Svítící děti dětský klinický psycholog Dr. Nicholas Kardaras zkoumá, jak technologie – přesněji řečeno obrazovka se vší její zářící všudypřítomností – zasáhla mozky celé generace dětí. Výzkum mozkových skenů ukazuje, že stimulující zářící obrazovky aktivují dopamin v mozku podobně jako sex. A každým dnem vyšší hromádka klinického výzkumu dává do souvislosti právě obrazovky s poruchami, jako jsou ADHD, závislost, úzkost, deprese, zvýšená agresivita, a dokonce psychóza. Nejvíce šokující je, že nedávné studie mozkových skenů přesvědčivě ukazují, že nadměrná expozice obrazovkám může mozek mladého člověka, který je ještě ve vývinu, poškodit neurologicky stejným způsobem jako závislost na kokainu.
Nicholas Kardaras se ve své studii noří do sociologických, psychologických, kulturních a ekonomických faktorů, které se podílejí na globální technologické pandemii. A činí tak s jediným cílem: prozkoumat účinek všech těch úžasných zářících technologií na děti, jejich vývoj, socializaci i duše. V knize jsou navíc obsaženy skutečné příběhy ať už z Kardarasovy klinické praxe, nebo medializované případy, jako byla školní střelba v Newtownu.
Ukázka z knihy
Kapitán Kirk byl boží.
To jsem si alespoň myslel, když jsem byl v roce 1974 snadno ovlivnitelným páťákem. Když jsem sledoval reprízy Star Treku, představoval jsem si, že jsem na můstku s drsným kapitánem Kirkem a hustým panem Spockem, cestuji do světů, kam se dosud žádný člověk nevydal, warpovou rychlostí mířím na exotické planety a sebevědomě svádím zelené ženy – co víc by si mohl dobrodružný chlapec přát?
A všechna ta skvělá elektronika! Ten komunikátor, který elegantně otevřel a poručil: „Transportuj mě, Scotty.“ Zoufale jsem chtěl být součástí jeho posádky a vyrobil jsem si stovku papírových komunikátorů, zatímco jsem měl věnovat pozornost naší učitelce, paní Leghartové, která drmolila a drmolila o Otcích poutnících, dělení nebo něčem podobném…
Prolistujte si i zbytek ukázky.
O autorovi
Nicholas Kardaras je vystudovaný psycholog Ivy League, nejprodávanější autor, mezinárodně uznávaný řečník a odborník na duševní zdraví, závislost a dopady naší digitální doby. Dr. Kardaras je autorem bestselleru Svítící děti (St. Martin’s Press, 2016), klíčové knihy o klinických, neurologických a sociologických aspektech závislosti na technologiích (chytré telefony, videohry, sociální média atd.) ). Kniha byla přeložena do 10 jazyků. Je také autorem knihy Jak vám Platón a Pythagoras mohou zachránit život (Conari, 2011) a často používá filozofii, aby pomohl pracovat s mladými lidmi, kteří se potýkají s existenciální krizí, a léčit je.
Zdroj informací: www.drkardaras.com
————————————————
Mít rád sám sebe je naprostý základ, bez něhož nebudete v životě nikdy úplně šťastní. Je proto důležité si sebelásku stále připomínat. Pomůže vám s tím kniha Myšlenky sebelásky od Luise L. Hay, ve které najdete 54 inspiračních karet, které vám prozáří každý den.
Myšlenky sebelásky
Jak mít ráda sama sebe (54 inspiračních karet)
Autorka: Louise L. Hay
Přeložila: Jana Dvorská
Počet stran: 54
Vazba:
Formát: 65×90 mm
ISBN: 978-80-7370-569-5
Doporučená cena: 159 Kč
Knihu Myšlenky sebelásky vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE.
Když jsme ochotní otevřít se novým myšlenkám a novému způsobu myšlení, může se náš život změnit k lepšímu. 54 karet s afirmacemi Louise L. Hay vám pomůže znovu objevit zapomenutou vnitřní moudrost a naplnit vaše dny inspirací a radostí. To, jak začnete svůj den, může ovlivnit to, jaké zkušenosti budete přitahovat. Vytáhněte si každé ráno jednu kartu a dovolte, aby vás vnitřní moudrost prováděla celým dnem.
Ukázka z knihy
Celou ukázku najdete na webu nakladatelství.
O autorce
Louise L. Hay je duchovní učitelka a autorka mezinárodních bestsellerů včetně knih Miluj svůj život, Myšlenky síly, Miluj své srdce a Já to dokážu. Její díla byla přeložena do 29 jazyků a vyšla ve 35 zemích po celém světě. Louise přes 25 let pomáhala milionům lidí objevovat a využívat plný potenciál jejich kreativní energie k osobnímu růstu a samoléčení. Louise je zakladatelkou a předsedkyní společnosti Hay House, Inc. vydávající knihy, audio a videokazety, které přispívají k léčení planety.
Zdroj informací: www.kosmas.cz
————————————————
Vyjednávání je častou součástí našich životů, a tak není od věci se v něm trochu potrénovat. O to víc, když vám bude radit profesorka Alexandra Carter, která vyjednávání učí studenty na Columbijské vysoké škole. Dozvíte se například, jaké otázky pokládat, abyste dosáhli svého cíle.
Staň se mistrem vyjednávání
10 správných otázek, díky nimž dosáhneš svého
Autorka: Alexandra Carter
Přeložila: Lenka Štěpáníková
Počet stran: 240
Vazba: brožovaná
Formát: 152×230 mm
ISBN: 978-80-271-3081-8
Doporučená cena: 369 Kč
Knihu Staň se mistrem vyjednávání vydalo nakladatelství Grada.
Chcete si v práci říct o zvýšení platu? Nebo jste podnikatel a chcete získat nového investora? Nebo jen toužíte po vyšším sebevědomí při každodenním vyjednávání se svým okolím? Ať už právě v životě řešíte cokoli, držíte v ruce knihu, která vám pomůže se s vaším problémem vypořádat. Objevte 10 otázek, díky nimž vyjednáte cokoli!
Pokládání těch správných otázek vás dovede k cíli při jakémkoli vyjednávání. Úspěšné vyjednávání není o tom získat za každou cenu výhodu, být nejasertivnější nebo klást požadavky. Při vyjednávání dostanete mnohem víc, pokud budete pokládat druhému otázky, než když se s ním budete dohadovat. Otázky vám nejenom pomohou vyřešit podstatu problému, ale zároveň i pochopit lidi ve vašem okolí, a tím zlepšit osobní i pracovní vztahy.
Ukázka z knihy
Co vás přimělo vzít do ruky tuto knihu? Mohla to být touha začlenit do svého života více vyjednávání nebo naučit se vyjednávat s lepším pocitem. Možná si toužíte vyjednat povýšení nebo zvýšení platu – anebo obojí. Chcete se cítit sebevědomí, zatímco si říkáte o to, co si podle svého vlastního názor zasloužíte.
Možná jste podnikatel, který chce rozšířit oblast svého podnikání. Nebo si toužíte vybudovat širší základnu věrných klientů a více vytěžit ze smluv, které uzavíráte, případně uvažujete o změně povolání a chcete najít své opravdové životní poslání.
Přečtěte si celou ukázku z knížky.
O autorce
Alexandra Carter jako ředitelka mediální kliniky právnické fakulty od roku 2008 školí studenty v různých formách alternativního řešení sporů. Pod jejím vedením se studenti učí strategiím vyjednávání, radí klientům u federálních, státních a newyorských soudů; případy se pohybují od sporů o rodinné podnikání až po stížnosti podané americkou komisí pro rovné příležitosti v zaměstnání. V roce 2016 Carter navázala partnerství s Institutem OSN pro vzdělávání a výzkum. V současné době školí soudní a správní vůdce ze soudů ve státě New York, který bude brzy vyžadovat, aby většina civilních soudních sporů byla řešena spíše na základě mediace než prostřednictvím veřejného soudu.
Zdroj informací: law.columbia.edu
Zapojte se do našich aukcí, v nichž najdete tyto knihy a mnoho dalších za skvělé ceny.
Která z dnes představených knih vás nejvíce zaujala? Napište nám svůj názor v komentářích.
Související knihy
Vést jako pastýřLeman, Kevin - Pentak, William
Návrat domů, 2021
Konec marketinguOvládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Gil, Carlos
Grada, 2021
Svítící dětiZávislost na moderních technologiích a jak se jí zbavit
Kardaras, Nicholas
Zoner Press, 2021
Myšlenky sebeláskyjak mít ráda sama sebe (54 inspiračních karet)
Hay, Louise L.
Synergie Publishing SE, 2021
Staň se mistrem vyjednávání10 správných otázek, díky nimž dosáheš svého
Carter, Alexandra
Grada, 2021
Napsat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.