Vyhrajte tajemství úspěchu společnosti Apple

silene-jednoduche-audiokniha-perex
Společnost Apple dokázala prorazit a dostat své produkty na přední příčky v prodeji i bez křiklavých obalů a složitých reklamních kampaní. Právě tato posedlost jednoduchostí ji totiž odlišuje od konkurence. Inspirujte se krásou jednoduchosti!

V jednoduchosti je krása (a úspěch)

Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu – na všech jeho úrovních, nikoli pouze v oblasti designu. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od konkurence.

Ken Segall jako přímý účastník dění v této společnosti odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastního podnikání.

 

Šíleně jednoduché

Autor: Ken Segall

Vydalo: vydavatelství Audiotéka.cz
Interpret: Luboš Ondráček
Délka: 8 hodin 41 minut
Vydáno: 1/2020

Přečtěte si více o audioknize Šíleně jednoduché, kterou do soutěže věnovala společnost Audiotéka.cz. A nezapomeňte si také poslechnout krátkou ukázku.

audiotekaCZ_logo

Audiotéka.cz nabízí audioknihy v elektronické podobě, které je možné nakoupit a poslouchat přes aplikace pro mobilní telefony nebo web www.audioteka.cz. Mobilní aplikace jsou dostupné pro platformy iOS, Android a Windows Phone. V nabídce Audiotéky najdete přes 2500 titulů nejrůznějších literárních žánrů i audioverze populárních časopisů Respekt a Forbes. Služba Audiotéka je dostupná také na Slovensku a v další desítce jazykových verzí po celém světě.

 

O autorovi

Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different (česky Myslete jednoduše) a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW.
(Zdroj informací: společnost Audiotéka.cz)

 

Vyhrajte audioknihu Šíleně jednoduché

Společnost Apple se v žebříčku nejcennějších firem světa umisťuje už mnoho let na prvních dvou pozicích, a kdykoliv oznámí uvedení nového produktu, jsou její zákazníci ochotni stát dlouhé fronty před obchody. Ale co tkví za úspěchem jejich značky? Ken Segall spolupracoval se Stevem Jobsem a byl to právě on, kdo přišel s tím slavným „i“, které najdete v názvu téměř každého výrobku. Ve své knize vám ukáže deset základních prvků, které dovedly Apple až na vrchol. Přesvědčte se, že jednoduchost provází všechny úrovně organizace této společnosti, a inspirujte se, jak ji využít i ve vlastním podnikání.

Ve spolupráci se společností Audiotéka.cz vám přinášíme soutěž, ve které tři z vás mohou audioknihu Šíleně jednoduché vyhrát. Stačí, když u soutěžní otázky vyberete jedinou správnou odpověď ze tří možností, a výhra může být vaše. Hodně štěstí!

Soutěž o audioknihu Šíleně jednoduché
probíhá od 22. února do 6. března 2020.

Náš tip pro ty, kteří tuto soutěž ještě moc neznají: Netipujte na začátku soutěže příliš vysoko! Jednou denně můžete své tipy upravovat a zvýšit tak šanci na výhru.

Související soutěž

Soutěž o 3 audioknihy Šíleně jednoduché

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeŠíleně jednoduché
Audiokniha

Segall, Ken

Audiotéka.cz, 2020

Napsat komentář