Posuňte se v životě dál

posunte_se_v_zivote_dal_nahledovy
Každý jistě občas přemýšlí, jak by mohl zlepšit svůj život. Uvítali byste i vy pár rad, které vám mohou pomoci jak v podnikání, tak i v soukromí? Následující knihy z per odborníků vás provedou těmi správnými cestami za dosažením vašich cílů.

Cítíte se vyhořelí a představa dalšího každodenního úsilí je pro vás nesnesitelná? Potřebujete tedy letový plán! Nebo alespoň to tvrdí Brian Tracy, jehož stejnojmennou knihu vám chceme představit. Při jejím čtení se můžete seznámit s moudrostí a zkušeného autora, který radí, jak svůj život pevně uchopit do vlastních rukou a dosáhnout tak vytyčených cílů.

Letový plán

Opravdovým tajemstvím úspěchu je to, že život je jako cesta letadlem na dlouhou vzdálenost. Nejprve si musíte určit, kam chcete dorazit, nastoupit do letadla a odstartovat k cíli a dopředu vědět, že 99 procent času se budete od kurzu odchylovat.

Na cestě k tomu, abyste byli šťastnější, zdravější a vedlo se vám lépe než dosud, musíte učinit dvanáct kroků. Tím, že podle nich budete postupovat, dostanete svůj život plně pod kontrolu a zaktivizujete veškeré své duševní síly. Stanete se tím, kým jste se chtěli stát, a tak posílíte šanci, že cíle podle svého plánu dosáhnete. Letový plán Briana Tracyho vám ukáže, jak do svého cíle bezpečně a rychleji, než se vám kdy snilo, doletět.

Autor: Brian Tracy
Přeložil: Jaroslav Veis

Počet stran: 168
Vazba: vázaná
Formát: 140×210 mm
ISBN: 978-80-7370-306-6
Doporučená cena: 289 Kč

Knihu Letový plán vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE.

V nakladatelství Synergie od autora vyšel také titul Kouzlo osobnosti jako mocná zbraň, o němž si můžete více přečíst v našem článků.

Ukázka z knihy

Jistě jste slyšeli, že pokud máte uspět, musíte pro to udělat vše, co si to vyžaduje. Vnitřně je to, co si váš cíl vyžaduje, mentálním ekvivalentem toho, co chcete získat nebo zažít vně. Abyste mohli měnit vnější svět, musíte měnit ten svůj vnitřní. Už Goethe říkal, že kdo chce víc, musí nejprve být lepší.

Jinými slovy, kdo chce jakýmkoli způsobem změnit svůj život, musí změnit sám sebe. Chcete-li, aby váš život byl skvělý, musíte se učit, růst a získávat nezbytné zkušenosti, které vám přinesou moudrost i schopnost vhledu. K tomu žádné zkratky nevedou.

To mě vede k metafoře úspěchu, kterou sdílím už po mnoho let s tisíci lidmi po celém světě. Když ji popisuji, každý úspěšný člověk, se kterým jsem kdy mluvil, říká: „Právě tohle je důvod, proč jsem dnes úspěšný.“ (str. 11, 12)

O autorovi

Brian Tracy je profesionální mluvčí, autor několika bestsellerů (u nás například Jak mnohem lépe prodávat, Jak úspěšně řídit firmu, Polibte tu žábu!), podnikatel a odborník na dosažení úspěchu. Ve své společnosti Brian Tracy International se specializuje na trénink jedinců i společností – učí je dosáhnout rychleji a snadněji vysněných cílů. Tracy již poskytl konzultace více než tisícovce společností a oslovil na svých seminářích a přednáškách více než pět milionů lidí. Své myšlenky propaguje především v USA a Kanadě, celkem však již přednášel a vedl kurzy ve více než padesáti zemích světa.

Zdroj informací: briantracy.com, oficiální stránky

————————————————

Google představuje jednu z největších světových firem. Jeden z jejích klíčových zaměstnanců, ředitel personalistiky Laszlo Bock, sepsal knihu, kterou jistě ocení každý podnikatel. V tomto titulu přináší své postřehy a zkušenosti z prostředí, ve kterém pracuje. Poradí vám, jak se vypořádat s nespokojenými zaměstnanci, nebo podle jakého klíče vyhledávat nové. Pokud tedy toužíte rozvíjet své podnikání, není lepší publikace, kterou byste se mohli nechat inspirovat!

Nová pravidla: Google – pohled zevnitř

„Prací strávíme v životě nejvíce času. A proto není správné, aby nás práce demotivovala a odlidšťovala,“ říká Laszlo Bock, šéf personalistiky ve firmě, která změnila svět informací.

Toto je stěžejní myšlenka knihy Nová pravidla: Google – pohled zevnitř – přesvědčivého a překvapivě hravého manifestu, jenž předkládá mj. taková doporučení:

• odeberte manažerům moc nad zaměstnanci
• učte se od svých nejlepších zaměstnanců – a také od těch nejhorších
• zaměstnávejte pouze lidi, kteří jsou lepší než vy – bez ohledu na to, jak dlouho je budete muset hledat
• nebojte se nerovnosti mezd (je spravedlivější)
• nevěřte intuici – využívejte k předvídání a utváření své budoucnosti data
• buďte otevření, transparentní a přijímejte zpětnou vazbu
• jste-li spokojeni s mírou svobody, kterou jste dali svým zaměstnancům, je to ještě málo

Autor: Laszlo Bock
Přeložila: Bronislava Bartoňová

Počet stran: 360
Vazba: vázaná
Formát: 148×210 mm
ISBN: 978-80-7252-582-9
Doporučená cena: 379 Kč

Knihu Nová pravidla: Google – pohled zevnitř vydalo nakladatelství Práh.

Ukázka z knihy

Jak nám instinkty kazí vedení pohovoru a jak být lepším náborářem

„Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem,“ upozorňovala v 80. letech reklama na šampon Head & Shoulders. Tento bonmot bohužel odpovídá většině pracovních pohovorů. Hora papíru už byla popsána tím, jak rozhoduje prvních pět minut a jak si o vás náborář hned na počátku udělá obrázek a po zbytek času se už jen utvrzuje ve svých závěrech. Když se jim líbíte, hledají další důvody pro své sympatie. A pokud se jim nelíbilo, jak jste jim podali ruku nebo jak neohrabaně jste se představili, pohovor vlastně skončil,protože po zbytek času budou hledat důvody, proč vás odmítnout. A na základě těchto svých drobných postřehů (angl. thin slices assessment) potom činí zásadnější rozhodnutí.

Tricia Prickettová a Neha Gada-Jain, dvě studentky psychologie zToledské univerzity, ve spolupráci se svým profesorem Frankem Bernierim uskutečnily v roce 2000 studii, z níž vyplynulo, že z úsudků, které učiníme v prvních deseti sekundách, lze předpovídat výsledek pohovoru. K tomuto závěru dospěly nahráváním skutečných pohovorů a přehráváním krátkých klipů účastníkům studie: Z každého pohovoru byla extrahována malá část, jež začínala tím, jak zpovídaný klepe na dveře, a končila deset sekund poté, co se posadil. Pozorovatelé pak vypovídali o tom, nakolik je dotyčný podle nich zaměstnatelný, kompetentní, inteligentní, ambiciózní, důvěryhodný, sebejistý, nervózní, přátelský, zdvořilý, příjemný či výmluvný. U 9 z 11 parametrů počáteční úsudek koreloval s konečným hodnocením skutečných tazatelů. První dojem, založený na podání ruky a představení se, tedy predikoval výsledek strukturovaného pracovního pohovoru.

Přečtěte si také zbytek ukázky, kterou pro vás nakladatelství připravilo.

O autorovi

Laszlo Bock řídí personalistiku společnosti Google. Během Bockova působení obdržel Google více než sto různých ocenění pro nejlepšího zaměstnavatele, např. se stal číslem 1 v žebříčku Best Company to Work For ve Spojených státech a v 16 dalších zemích, dostal se na první místo v anketě Top Diversity Employer, byl jmenován nejlepší společností pro ženy v technických oborech a získal nejvyšší ocenění od lidskoprávní organizace Human Rights Campaign. Jeho kniha Nová pravidla: Google – pohled zevnitř v oblasti podobné literatury velmi rychle obsadila přední příčky prodejnosti.

Informace o autorovi: nakladatelství Práh


V našich aukcích naleznete mnoho dalších titulů, které vás mohou inspirovat!

Už vám někdy nějaká kniha doopravdy pomohla změnit či zlepšit život? O vašich zkušenostech se s námi můžete podělit v komentářích.

Doporučení:
Share

Související knihy

zobrazit info o knizeLetový plán
Jak dosáhnout rychleji větších cílů, než se vám kdy snilo

Tracy, Brian

Synergie Publishing SE, 2015

zobrazit info o knizeNová pravidla: Google – pohled zevnitř
Změní váš přístup k životu i práci

Bock, Laszlo

Práh, 2015

Napsat komentář